Založ si blog

Má fotoaparát v mobilnom telefóne zmysel?

http://www.mobil.sk/spravy/clanok3914-UVAHA_Ma_fotoaparat_vmobile_zmysel.htm
odporúčam prečítať si tento celkom zaujímavý článok.
Vystriedala som mnoho mobilných telefónov. Nokie, Sony Ericsony, Motorolu, LG…momentálne mi slúži Samsung, ale čo sa týka fotoaparátov, občas podľa mňa nezodpovedá kvalita daným počtom megapixlov. Porovnala som si napríklad Sony Ericson s 2Mgpx fotoaparátom, a novučičký Samsung z 5 Mgpx fotoaparátom a v žiadnom prípade nemôžem povedať, že čím vyšší počet, tým lepší fotoaparát. Stále síce ostávajú mobilné fotoaparátmi na míle kompaktmi, a úžívateľ s veľkou obľubou fotiť – ako napríklad ja, je znechutený so zrnitých a vyšedivených fotografí, je čo zlepšovať. Najdôležitejším prvkom je snímací čip, čím  vyššie je jeho rozlíčenie tým kvalitnejšie fotky odfotíte. A o tom hovorím, nie často to spĺňa požiadavky, nakoľko by mal byť 5 megapixlový fotoaparát lepší než 2. Druhým dôležitým bodom je uhlopriečka snímača. Menej šumu na fotgrafiách bude zabezpečené vtedy, keď bude čip väčší aj rozmermi.

Zážitková párty hra – rekonštrukcia vraždy

14.07.2014

Určite nie som sama, ktorá rieši spoločne s hercami v nejakom krimi seriáli – kto je vrah 🙂 A určite to robia mnohí z vás. Jednoducho z toho dôvodu, aby som sa tak nejak pochválila sama pred sebou :). Predstavte si, že toto máte možnosť zažiť na vlastnej koži. Teda nie riešiť „skutočnú“ vraždu, ale zahrať sa na detektíva a rekonštrukcia vraždy bude [...]

V tejto dobe pero ? Vyberajte si !

25.06.2014

Aké používate pero, zápisník a podobne ? Vzhľadom k tomu, že tieto potrebné veci na písanie tiež patria k určitému vyjadreniu – „kam patrím“, rada sa dozviem, ako sa k týmto veciam staviate vy. Táto téma ma napadla, keď som si spomenula na zapeklitú situáciu. Bola som niečo s našimi podpisovať u notára. Otec niečo podpisoval, a nemal so sebou nič na [...]

Na základe zápachu ?

10.02.2014

Vedci z madridskej Polytechnickej univerzity vyvinuli zaujímavú metódu, ktorá dokáže identifikovať osoby na základe ich telesného pachu . Z publikovaných výsledkov výskumu vyplýva, že chemické látky, ktoré sú súčasťou telesného pachu, sú pre danú osobu charakteristické. Veľkou výhodou biometrie založené na telesnom pachu je, že ide o metódu použiteľnú aj v [...]

putin, kim

Putin podal Kimovi pomocnú ruku: Zablokoval dohľad OSN nad sankciami voči KĽDR

28.03.2024 22:10

Kroky Ruska podľa hovorcu amerického ministerstva zahraničných vecí Matthewa Millera "cynicky oslabujú" medzinárodný mier

Juraj Blanár

Blanár: Vstup do NATO bol významný krok, potvrdzujúci váhu aj dnes

28.03.2024 21:53

Aliancia je predovšetkým obranná a mierová organizácia, zdôraznil minister.

Izrael Palestína Hamas Vojna humanitárna pomoc

Súdny dvor nariadil Izraelu, aby nebránil humanitárnej pomoci smerujúcej do Gazy

28.03.2024 21:38

Hlavný súdny orgán OSN reagoval na podnety Juhoafrickej republiky. Tá obvinila Izrael z genocídy.

Tragická nehoda slovenského autobusu v Chorvátsku.

Autobus v JAR sa zrútil z mosta, zahynulo 45 cestujúcich

28.03.2024 21:15

Nehodu prežilo len osemročné dieťa, ktoré záchranári previezli s vážnymi zraneniami do nemocnice.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 48
Celková čítanosť: 117803x
Priemerná čítanosť článkov: 2454x

Autor blogu

Kategórie