Založ si blog

naberá na obrátkach. ..

Dnes mám výnimočne dobrú náladu. Som šťastná, pretože po toľkých mesiacoch smútku a beznádeje u mňa začína vychádzať slnko. Nerozumiem tomu, ako som mohla zabudnúť na tú najdôležitejšiu vec – že moje myšlienky vytvárajú skutočnosti. Teda nie že by som to zabudla, ale prestala som si to uvedomovať. Celý ten čas som sa len sťažovala a nadávala na svet, aký je hrozný. Všetko mi vadilo, bola som nešťastná a nespokojná. Chcela som zmenu, ale nedokázala som si ju pripustiť. Mojimi neustálimi negatívnymi myšlienkami som si len priťahovala zlé a nepríjemné situácie. Moje okolie odrážalo môj vnútorný stav . Moja mama mi stále vyčítala, že sedím len doma, nič nerobím, nemám žiadne záujmy ani kamarátky. Takéto reči ma neskutočne iritovali. Ja predsa viem, že môj život je na hovno a keď mi to niekto stále vešia na nos, tak ma z toho ide poraziť. Každý mi stále niečo vyčítal, ale nikto mi nepovedal, čo mám robiť. Bola som z toho zúfala a poznámky ostatných ma stále zrážali na zem. Viem, že by mi nemalo záležať na tom, čo si o mne druhí myslia, ale keď som si nebola istá sama sebou, tak ma ich reči veľmi urážali. Cítila som sa hrozne a bezmocne. Nič ma nebavilo a nič sa mi nechcelo robiť. Trápilo ma, že nemám žiadne záujmy. Ostatní ľudia majú toľko záľub, len mňa nič nebavilo. Moja mama ma nútila prihlásiť sa na nejaký krúžok, aby som nebola stále doma. Mne sa ale nikam chodiť nechcelo. Aj tak ma nič nebavilo a medzi ľudí sa mi chodiť nechcelo, lebo som sa tam necítila dobre. Bolo mi hrozne divne a cítila som sa ako v pasci. Nevedela som , čo mám robiť. Už som vôbec nevedela, kto som. Stalo sa zo mňa ufrflané, zakomplexované dievča, ktoré nevie, čo chce. Zdalo sa mi, že celý môj život je na nič.
Ale predsalen sa mi podarilo zdvihnúť sa z miesta a verím, že sa mi podarí pohnúť sa ďalej. Život je veľmi pestrý a rozmanitý. Ponúka nám toľko možností na osobný rozvoj. Ja som sa na nejaký čas zasekla, aby som okúsila, aké je to cítiť beznádej a nenávisť k sebe samej. Moja situácia ma presvedčila o existencii vesmírnych zákonov. V prvom rade o zákone príťažlivosti, že to, na čo najčastejšie sústreďujem svoje myšlienky sa zhmotní do môjho života. Vesmír reaguje na moje vibrácie a moje vnútorné naladenie, dáva mi presne to, čo si svojou mysľou privolám. Keď si spätne spomínam na to, ako som vtedy premýšľala, som z toho zhrozená. Také negatívne myšlienky nemohli vyústiť do ničoho iného. Taktiež aj zákon duality sa v mojom prípade pekne ukázal. Na to, by som mohla poznať šťastie, musím poznať aj smútok.
Môžem len dúfať, že toto obdobie je už za mnou a ja kráčam v ústrety novým zážitkom a skúsenostiam. Veď nesedím stále len doma. Pred týždňom som bola na brigáde na majstrovstvách aquabell, kde som zapisovala hodnotenia porotcov. Dnes sme boli s kamarátkou fotiť na poli, zajtra idem na stretnutie. Pravdepodobne budem chodiť na keramický krúžok. Prihlásila som sa do tábora a pôjdem aj na výmenný pobyt. Snáď sa už mama nebude sťažovať, že som len doma. Už vidím, ako sa bude za chvíľu sťažovať, že stále lietam po vonku a nevenujem sa rodine. Matky sú vždy nespokojné. No nemusí ma to trápiť, hlavne, že ja sa cítim dobre:).

Zážitková párty hra – rekonštrukcia vraždy

14.07.2014

Určite nie som sama, ktorá rieši spoločne s hercami v nejakom krimi seriáli – kto je vrah 🙂 A určite to robia mnohí z vás. Jednoducho z toho dôvodu, aby som sa tak nejak pochválila sama pred sebou :). Predstavte si, že toto máte možnosť zažiť na vlastnej koži. Teda nie riešiť „skutočnú“ vraždu, ale zahrať sa na detektíva a rekonštrukcia vraždy bude [...]

V tejto dobe pero ? Vyberajte si !

25.06.2014

Aké používate pero, zápisník a podobne ? Vzhľadom k tomu, že tieto potrebné veci na písanie tiež patria k určitému vyjadreniu – „kam patrím“, rada sa dozviem, ako sa k týmto veciam staviate vy. Táto téma ma napadla, keď som si spomenula na zapeklitú situáciu. Bola som niečo s našimi podpisovať u notára. Otec niečo podpisoval, a nemal so sebou nič na [...]

Na základe zápachu ?

10.02.2014

Vedci z madridskej Polytechnickej univerzity vyvinuli zaujímavú metódu, ktorá dokáže identifikovať osoby na základe ich telesného pachu . Z publikovaných výsledkov výskumu vyplýva, že chemické látky, ktoré sú súčasťou telesného pachu, sú pre danú osobu charakteristické. Veľkou výhodou biometrie založené na telesnom pachu je, že ide o metódu použiteľnú aj v [...]

Kaczynski lech

Poľská vláda čelí kritike za spochybnenie ruskej stopy v Kaczyňského kauze

19.04.2024 23:16

Letecké nešťastie sa odohralo 10. apríla 2010 pri meste Smolensk na západe Ruska.

Navaľná

Julija Navaľná prevzala nemeckú Cenu za slobodu médií

19.04.2024 21:51

Manželia Navaľní dostali toto ocenenie "za odvahu prejavenú v hnutí odporu a za odvážny a nenásilný boj proti brutálnej diktatúre v Rusku"

súd, manhattan

Pred súdom na Manhattane, kde prebieha proces s Trumpom, sa zapálil muž

19.04.2024 20:37, aktualizované: 22:18

Polícia neskôr oznámila jeho totožnosť. Jeho čin mohol byť motivovaný konšpiračnými teóriami.

Azerbajdžan / Vojak /

Arménsko súhlasilo s vrátením štyroch okupovaných dedín Azerbajdžanu

19.04.2024 20:07

Dohoda sa zrodila na stretnutí, ktoré viedli podpredsedovia vlád oboch krajín.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 48
Celková čítanosť: 118459x
Priemerná čítanosť článkov: 2468x

Autor blogu

Kategórie