Založ si blog

To je bolesť ako na potvoru

To, že je bolesť zubov maximálne nepríjemná záležitosť vie každý z nás. Dokáže byť taká neznesiteľná, že úplne znemožní sústrediť sa na čokoľvek inému.

A mne sa to zrovna musí stať, keď som na dovolenke ! Teším sa, užívam si, oddychujem a zrazu bác. Aj som si myslela, že mi to pokazí celý krásny pocit z dovolenky a z toho, ako si tu v pohodičke vychutnávam ubytovanie v súkromnom apartmáne.

Musel som zavolať až mame, lebo naokolo v nedeľu žiadna lekáreň a ja to tu v meste veľmi nepoznám. A pritom väčšine bolestí zubov sa dá predísť, ja som vedela, že mám ísť na tú kontrolu ešte doma ! Samozrejme, kabelka plná kozmetiky, blbosti, drahé make-upy keď už som zaťažená na La Roche, a Biodermu, že dámy. Mama hovorila, aby som si v pondelok behla do lekárne a kúpila čajovníkový olej a okolie toho zubu potrela, lebo že to môže byť len zápal okolia zubu. Zubára som sa vždy bála, tak som už nejako prečkala do ďalšieho dňa. Ja to nechcem nejako naťahovať – výsledkom je, že ten olej fakt pomohol a aj dosť rýchlo. Síce je drahý ako Praha a maličká, naozaj mini-fľaštička stojí 7€ ! Ale musím uznať, to bola od mamy dobrá rada. A dovolenku som si nepokazila, keď, tak len na ten jeden deň.

 

Zážitková párty hra – rekonštrukcia vraždy

14.07.2014

Určite nie som sama, ktorá rieši spoločne s hercami v nejakom krimi seriáli – kto je vrah 🙂 A určite to robia mnohí z vás. Jednoducho z toho dôvodu, aby som sa tak nejak pochválila sama pred sebou :). Predstavte si, že toto máte možnosť zažiť na vlastnej koži. Teda nie riešiť „skutočnú“ vraždu, ale zahrať sa na detektíva a rekonštrukcia vraždy bude [...]

V tejto dobe pero ? Vyberajte si !

25.06.2014

Aké používate pero, zápisník a podobne ? Vzhľadom k tomu, že tieto potrebné veci na písanie tiež patria k určitému vyjadreniu – „kam patrím“, rada sa dozviem, ako sa k týmto veciam staviate vy. Táto téma ma napadla, keď som si spomenula na zapeklitú situáciu. Bola som niečo s našimi podpisovať u notára. Otec niečo podpisoval, a nemal so sebou nič na [...]

Na základe zápachu ?

10.02.2014

Vedci z madridskej Polytechnickej univerzity vyvinuli zaujímavú metódu, ktorá dokáže identifikovať osoby na základe ich telesného pachu . Z publikovaných výsledkov výskumu vyplýva, že chemické látky, ktoré sú súčasťou telesného pachu, sú pre danú osobu charakteristické. Veľkou výhodou biometrie založené na telesnom pachu je, že ide o metódu použiteľnú aj v [...]

Martina Šimkovičová

Šimkovičová: Zákon o STaR je hotový. Podľa jej slov je plne v súlade s európskou legislatívou

16.04.2024 13:02

K pôvodnému návrhu zákona prišlo v rámci medzirezortného pripomienkového konania 327 pripomienok, z toho 42 hromadných.

Peter Pellegrini

Poslanci opäť zasadnú do lavíc. Na úvod schôdze zložia sľub náhradníci za Pellegriniho a Moška

16.04.2024 12:52

Pellegrinimu zanikol mandát poslanca po zvolení za prezidenta.

Tomáš Taraba

Taraba sa dohodol s KDH na zmene zákona, ktorý bude riešiť odstrel medveďa

16.04.2024 12:22

Legislatívny návrh je podľa ministra do veľkej časti stotožnený s tým, ako chcelo situáciu riešiť MŽP.

SR ÚV MZVEZ Fico Blanár rokovanie kontrola TK BAX

Fico odmietol nový migračný pakt EÚ, opatrenia označil za diktát

16.04.2024 11:59, aktualizované: 12:45

Toto nie je tá solidarita, o ktorej sme hovorili, povedal predseda vlády.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 48
Celková čítanosť: 118256x
Priemerná čítanosť článkov: 2464x

Autor blogu

Kategórie