Založ si blog

Fotila som mobilom do diaľky

Fotila som pre známeho jeho penzión z diaľky. Chcel dať fotku na svoju webstránku s tým, aby bol v pozadí aj Bojnický zámok. Pre tých z Vás, ktorí poznáte spojnicu Prievidze a Bojníc určite nebude novinkou, že odtiaľ je na Bojnický zámok dobre vidieť. On mi zavolal, aby som to cvakla a že sa potom pozrie na to, či to bude vhodný záber. Nemala som samozrejme so sebou foťák, len mobil. Hovorím si, čo už, veď keď sa mu to bude zdať dobré, tak mu to cvaknem kompaktom.

Vystúpila som pri Šľachtiteľskej stanici, namierila som mobil na Zámok a fotku som mu doniesla. Samozrejme pindal, že v pohľade na Zámok sú v ceste elektrické drôty rozvodových závodov. Jeho penzión síce bolo vidno, ale aj s tými drôtmi, že toto na stránku nemôže dať. Mimochodom, keby môj mobil nebol Flexaret od Emgetonu, tak asi ani tie drôty neuvidí, asi takej „kvality“ by to bolo.

„Ale veď nie je problém tie drôty odstrániť,“ hovorím mu. Je to dobrá fotka, má 12 Megapixelov, fotená 3 násobným zoomom, Photoshop má filtre … „Upravím ti to !“. Súhlasil, tak som to rovno spravila a má to hotové.

Výsledok si môžete pozrieť na stránke http://pensionmat.sk/, ide o druhú fotku v prelínačke. No myslím, že mi ani nikto neuverí, že je to fotené mobilom. A Prievidžania sa urćite budú diviť, kde sú tie drôty, ktoré by „cez pohľad“ na Zánok mali byť 🙂 Emgeton má svoje čaro. Pozrite si o ňom viac na http://www.techbox.sk/mobily/c469/emgeton-flexaret-mini-12-mpx-a-3x-opticky-zoom-v-mobile.html.

Zážitková párty hra – rekonštrukcia vraždy

14.07.2014

Určite nie som sama, ktorá rieši spoločne s hercami v nejakom krimi seriáli – kto je vrah 🙂 A určite to robia mnohí z vás. Jednoducho z toho dôvodu, aby som sa tak nejak pochválila sama pred sebou :). Predstavte si, že toto máte možnosť zažiť na vlastnej koži. Teda nie riešiť „skutočnú“ vraždu, ale zahrať sa na detektíva a rekonštrukcia vraždy bude [...]

V tejto dobe pero ? Vyberajte si !

25.06.2014

Aké používate pero, zápisník a podobne ? Vzhľadom k tomu, že tieto potrebné veci na písanie tiež patria k určitému vyjadreniu – „kam patrím“, rada sa dozviem, ako sa k týmto veciam staviate vy. Táto téma ma napadla, keď som si spomenula na zapeklitú situáciu. Bola som niečo s našimi podpisovať u notára. Otec niečo podpisoval, a nemal so sebou nič na [...]

Na základe zápachu ?

10.02.2014

Vedci z madridskej Polytechnickej univerzity vyvinuli zaujímavú metódu, ktorá dokáže identifikovať osoby na základe ich telesného pachu . Z publikovaných výsledkov výskumu vyplýva, že chemické látky, ktoré sú súčasťou telesného pachu, sú pre danú osobu charakteristické. Veľkou výhodou biometrie založené na telesnom pachu je, že ide o metódu použiteľnú aj v [...]

Nehoda, ilustračná, sklo

Autobus s desiatkami cestujúcich sa prevrátil na nemeckej diaľnici

29.03.2024 06:38

Autobus s približne 60 cestujúcimi havaroval vo štvrtok večer na diaľnici v západnom Nemecku, zranenia utrpelo vyše 20 ľudí, informovala DPA.

libanon, hizballáh

Pri izraelských úderoch pri Halabe zomrelo 36 sýrskych vojakov

29.03.2024 06:27

Pri izraelských úderoch namierených na oblasť neďaleko Halabu (Aleppa) na severe Sýrie zahynulo podľa agentúry AFP najmenej 36 sýrskych vojakov.

Jaroslav Slašťan, Zásahový tím pre medveďa hnedého

Nebol to hon na čarodejnice. Medvedica v Mikuláši bola skutočným rizikom, hovorí šéf zásahového tímu

29.03.2024 06:00

K ľuďom sa samica, ktorá útočila v metropole Liptova, približovala pravidelne. Tvrdia to členovia zásahového tímu. Pri jej monitorovaní použili špičkové drony.

Babiš, Pavel

Politológ: Pavel asi Korčoka nepodporí, Babiš chváli Pellegriniho, ale cieli na vlastných voličov

29.03.2024 06:00

Ako vyzerajú vzťahy Česka a Slovenska pred prezidentskými voľbami? Pre Pravdu to vysvetlil český politológ Josef Mlejnek.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 48
Celková čítanosť: 117817x
Priemerná čítanosť článkov: 2455x

Autor blogu

Kategórie