Založ si blog

V tejto dobe pero ? Vyberajte si !

Aké používate pero, zápisník a podobne ?

Vzhľadom k tomu, že tieto potrebné veci na písanie tiež patria k určitému vyjadreniu – „kam patrím“, rada sa dozviem, ako sa k týmto veciam staviate vy.

Táto téma ma napadla, keď som si spomenula na zapeklitú situáciu. Bola som niečo s našimi podpisovať u notára. Otec niečo podpisoval, a nemal so sebou nič na písanie. Bola som rýchlejší ako on a vytiahla z kabelky prepisovačku s plyšovou hlavičkou zvieratka. Môj otec veľmi významne pozdvihol obočie a ja som myslela, že omdlie. Síce ma pozná a vie čo môže očakávať odo mňa, ale toto bolo fakt veľa cez čiaru. Pre istotu dodám, že on bol v na mieru šitom obleku a ja za dámu 🙂

Viem, že kvalitné pero by malo byť do kabelky povinnosťou, ale ja to jednoducho nedokážem. Vždy mi začne chýbať, keď treba niečo podpísať, vybaviť na pošte a podobne. Okamžite ho stratím a záhadným spôsobom sa mi / keď už vôbec / objaví v kabelke reklamné pero – aspoň niečo ako zadné dvierka, alebo čosi, čo ani nepíše. Strašne závidím ľuďom, čo si kúpia / dostanú / krásne pero a potom s ním píšu napríklad 20 rokov / kopu ľudí s mojej rodiny /, zatiaľ čo ja si ho kúpiť nemôžem, lebo aj keby stálo milión, niekde omylom vytratím, či zameníme s nejakou hrôzou a navyše JE MI TO JEDNO.

To isté mám aj s diárom. Nie som schopná si do neho čokoľvek zapísať – leda tak prvý deň, čo ho vlastným a som presvedčená, že tentoraz to bude určite inak a polepším sa. Potom mám v kabelke papieriky s poznámkami, ešte šťastie, že si dosť pamätám, pretože tie papieriky sa objavia väčšinou neskoro, alebo aj na tie zabudnem. Teraz to trochu vyriešil telefón, kde sa snažím schôdzky poznamenať, ale aj to zlyháva, príde mi to tak zložité po ňom siahnete, že si ich radšej pamätám.
Ako to máte vy?

Zážitková párty hra – rekonštrukcia vraždy

14.07.2014

Určite nie som sama, ktorá rieši spoločne s hercami v nejakom krimi seriáli – kto je vrah 🙂 A určite to robia mnohí z vás. Jednoducho z toho dôvodu, aby som sa tak nejak pochválila sama pred sebou :). Predstavte si, že toto máte možnosť zažiť na vlastnej koži. Teda nie riešiť „skutočnú“ vraždu, ale zahrať sa na detektíva a rekonštrukcia vraždy bude [...]

Na základe zápachu ?

10.02.2014

Vedci z madridskej Polytechnickej univerzity vyvinuli zaujímavú metódu, ktorá dokáže identifikovať osoby na základe ich telesného pachu . Z publikovaných výsledkov výskumu vyplýva, že chemické látky, ktoré sú súčasťou telesného pachu, sú pre danú osobu charakteristické. Veľkou výhodou biometrie založené na telesnom pachu je, že ide o metódu použiteľnú aj v [...]

Správny postoj ku kategorizácii ubytovacích zariadení

25.09.2013

V mnohých krajinách má klasifikácia ubytovacích zariadení svoje jasné pravidlá. U nás tiež, ale akosi sa kontrola neuplatňuje. Určite ste sa počas letnej sezóny stretli s tým, že ste sa ubytovali v penziónoch, apartmánoch, alebo hoteloch a všetky vyzerali rovnako. Aj keď kategorizáciu mali podľa ich majiteľov rôznu. Tak ako teda tomu je ? Penzión musí mať [...]

Český predseda vlády Petr Fiala.

Ďalší odchod z Fialovej vlády: končí ministerka pre vedu a výskum

25.04.2024 11:07

Ministerka pre vedu a výskum nemala vlastné ministerstvo, ale len úrad s niekoľkými zamestnancami.

France Moulin Rouge

Ostalo len LIN ROUGE. Vrtuľa legendárneho mlyna na streche parížskeho kabaretu sa zrútila

25.04.2024 09:29

Svetoznámy kabaret je jednou z tamojších najnavštevovanejších turistických atrakcií.

izrael, hamas, zbrane

Hamas zloží zbrane, ak vznikne palestínsky štát, povedal predstaviteľ hnutia

25.04.2024 09:16

Hnutie Hamas vládne od roku 2007 v Pásme Gazy.

Jemen, USS Carney

Loď v Červenom mori zostrelila raketu, k útoku sa prihlásili húsíovia

25.04.2024 08:40

Vypálená raketa pravdepodobne mierila na loď MV Yorktown plaviacu sa pod americkou vlajkou.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 48
Celková čítanosť: 118696x
Priemerná čítanosť článkov: 2473x

Autor blogu

Kategórie