Založ si blog

Sestre som kúpila autobatériu na Vianoce

Pred Vianocami rozmýšľam, čo kúpim sestre. Obyčajne si zvykneme dávať len také drobnosti, skôr praktického významu, ako napríklad sveter, žehličku na vlasy a rôzny tovar, ktorý by sa nám aktuálne hodil. Prišli tuhé mrazy a sestre začalo zlyhávať auto, prestávalo štartovať. Moj brat technicky zdatnejší usúdil, že jednoznačne to bude autobatéria, pretože sestre servis nič nevraví. Brat odcestoval a ja som sa rozhodla, že okrem iných vecí jej ju kúpim. Však to nemôže byť také náročné. Našla som na internete dosť široký výber batérií, čo ma úplne prekvapilo. Kúpila som prvú, ktorá sa mi vzhľadovo páčila. Po podarovaní nastal problém s montážou,tak sme radšej počkali kým sa brat vráti. Keď sa vrátil a uvidel môj úžasný darček a klepol sa po čele so slovami: „táto batéria by nepotiahla ani motorku“.. Kúpila som príliš slabú pre jej auto plné elektroniky. Nabudúce budem nechávať výber na odborníkov s autodielmi.

Zážitková párty hra – rekonštrukcia vraždy

14.07.2014

Určite nie som sama, ktorá rieši spoločne s hercami v nejakom krimi seriáli – kto je vrah 🙂 A určite to robia mnohí z vás. Jednoducho z toho dôvodu, aby som sa tak nejak pochválila sama pred sebou :). Predstavte si, že toto máte možnosť zažiť na vlastnej koži. Teda nie riešiť „skutočnú“ vraždu, ale zahrať sa na detektíva a rekonštrukcia vraždy bude [...]

V tejto dobe pero ? Vyberajte si !

25.06.2014

Aké používate pero, zápisník a podobne ? Vzhľadom k tomu, že tieto potrebné veci na písanie tiež patria k určitému vyjadreniu – „kam patrím“, rada sa dozviem, ako sa k týmto veciam staviate vy. Táto téma ma napadla, keď som si spomenula na zapeklitú situáciu. Bola som niečo s našimi podpisovať u notára. Otec niečo podpisoval, a nemal so sebou nič na [...]

Na základe zápachu ?

10.02.2014

Vedci z madridskej Polytechnickej univerzity vyvinuli zaujímavú metódu, ktorá dokáže identifikovať osoby na základe ich telesného pachu . Z publikovaných výsledkov výskumu vyplýva, že chemické látky, ktoré sú súčasťou telesného pachu, sú pre danú osobu charakteristické. Veľkou výhodou biometrie založené na telesnom pachu je, že ide o metódu použiteľnú aj v [...]

Josep Borrell

EÚ pracuje na rozšírení sankcií voči Iránu po jeho útoku na Izrael

16.04.2024 21:21

Návrh verejne podporilo Nemecko, Francúzsko a niekoľko ďalších členov EÚ. Súhlas s ním vyslovil aj šéf zahraničnej politiky EÚ Borrell.

NR SR, protest

Pred parlamentom sa zišli stovky ľudí. Protestovali proti zásahom do kultúry i životného prostredia

16.04.2024 19:48, aktualizované: 22:47

Poukázali na to, že vláda má vynakladať maximum úsilia, aby sa kľúčové piliere demokracie mohli rozvíjať slobodne, participatívne a udržateľne.

Izraelskí vojaci / IZ Armáda / Pásmo Gazy / Tank /

Izraelská armáda tvrdí, že zabila veliteľa Hizballáhu

16.04.2024 19:19

Tá uviedla, že jedno z jej lietadiel „zasiahlo a zlikvidovalo“ veliteľa Hizballáhu v oblasti Ain Ebel v Libanone.

munícia, 155

Slovensko sa zbierkou pripojilo k iniciatíve českej vlády na nákup munície pre Ukrajinu

16.04.2024 18:40

Do zbierky sa zapojilo už viac ako dvadsať krajín. Ako pripomenulo občianske združenie Mier Ukrajine, slovenská vláda sa pridať odmietla.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 48
Celková čítanosť: 118284x
Priemerná čítanosť článkov: 2464x

Autor blogu

Kategórie